piątek, 24 kwietnia 2015


Dziś na liczniku wybiło dokładnie 1000 wyświetleń ! To jeden z tych dni kiedy nikt i nic nie jest w stanie zepsuć mi pozytywnego nastroju :) Nie wiem jeszcze ilu mam stałych czytelników, być może niektórzy zajrzeli tylko raz stwierdzając ''ale bzdety'', nie mniej jednak ta okrągła liczba cieszy moją duszę ogromnie. Sprawdziłam dokładnie statystyki i okazuje się, że mój blog wyświetlany był nie tylko w Polsce.

Najwięcej wyświetleń zaliczyłam oczywiście w naszej Ojczyźnie, na drugim miejscu podium znalazły się Stany Zjednoczone (tak :) aż tam za daleką wodą), trzecie miejsce zajęła Wielka Brytania. Dalej znalazły się Irlandia, Francja, Kanada, Niemcy a nawet Indie i Malezja, co prawda te ostanie to pojedyncze odsłony, ale cieszy mnie to, że i tam dotarłam. Nie spodziewałam się aż takiego zasięgu przez cztery miesiące pisania, gdzie regularnie tak naprawdę piszę od kilkunastu tygodni gdyż wcześniej próbowałam ogarnąć bloga ze strony graficznej oprawy. Sukces przez duże S :) Jeśli chodzi o popularność postów najchętniej czytaliście o tym .

Kilka słów ode mnie jeśli chodzi o stronę techniczną. Napisanie całego posta zajmuje kilka godzin, nie chodzi tu o sam tekst, również wybór i obróbka zdjęć jest niezłym pożeraczem czasu więc drogi Czytelniku, jeśli podoba Ci się to co robię albo podoba się któryś z postów, podaj dalej swoim znajomym, może i im przypadnie do gustu :)

Statystyki wyświetleń.

1 komentarz: