środa, 29 kwietnia 2015

Kwiecień 2015


Ciągle jestem na etapie rozbudowywania bloga, z każdym tygodniem wygląda to lepiej. Wciąż czegoś mi brakuje w pasku menu i wpadłam na pomysł aby pod koniec każdego miesiąca robić coś w rodzaju foto -  podsumowania, taki dziennik ze zdjęć jak minął mi dany miesiąc.

Oczywiście nie będzie to relacja z każdego dnia, chyba bym musiała rzucić pracę na etacie, żeby mieć czas na szczegółowy opis co kiedy, gdzie i jak. Poza tym mogłoby być to trochę nudne dla niektórych a taki krótki wpis z kilkoma zdjęciami może przyciągnąć tych, którzy nie lubią się zagłębiać w długie eseje.

Tak więc nadeszła pora na kwiecień. Poza świętami pogoda nawet dopisywała, aż nie chciało się siedzieć w domu, sezon z grillowy rozpoczął się na  dobre nie tylko u mnie. Drzewa zaczęły puszczać pąki, a ogrody działkowe i przydomowe zabarwiły się różnego rodzajami kwiatami. W końcu mogłam schować zimowe barchany i wskoczyć w letnie kurteczki czy lekkie trampki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz