środa, 22 kwietnia 2015

Wiosenne wyzwanie fotograficzne vol. 3


Z 30 zadań mam zaliczonych 14, prawie półmetek. Były dni, że szłam jak burza, punkt po punkcie odhaczałam done .. done! Mój dzienny rekord wykonanych zadań wynosi 6. Niestety zdarzało się, że z masy zrobionych zdjęć wybierałam to jedno idealne, reszta szła do kosza, raz nawet pozbyłam się wszystkiego, co wypstrykałam w ciągu dnia, bo po wrzuceniu na laptopa okazało się, że żaden z obrazów nie spełnia moich oczekiwań.

Jeśli patrzę na swoje własnoręcznie wykonane małe dzieła a na mej twarzy maluje się uśmiech to oznaka dla mnie, że wykonałam kawał dobrej roboty. Znajomi mówią mi ''całkiem dobrze ci to idzie'', ''podobają mi się twoje zdjęcia'', ''dajesz radę jak na początkującą'' - dla mnie to ogromna motywacja, aż chce się działać od rana do nocy :) No cóż - wkręciłam się :)

Koniec tego cukrowania, pora pokazać kolejne efekty pracy, a więc zacznę od zdjęcia wykonanego z krzesła, temat - gadżet.


Zdanie: mocne linie w kadrze, temat - kawa czy herbata. Miałam użyć tu również motywu herbaty, ale ostatecznie ziarna kawy, ich zapach i kształt sprawiły, że pozostałam przy nich samych. W końcu dla mnie dzień bez kawy jest dniem straconym :)


Zadanie: żabia perspektywa, temat -  to miejsce.


Zadanie: do góry nogami, temat -  słabość (moja słabość do skarpetek w paski i trampek).


Zadanie: kreatywny dyptyk, temat -  zabawa.


Zadanie: Duży kontrast kolorystyczny, temat - żółty.


Wyzwanie trwa do 21. maja, czasu z każdym dniem mniej, ale myślę, że uda mi się zrobić jeszcze jedną odsłonę. Majówka za pasem a to możliwość do złapania kilku ciekawych kadrów.

1 komentarz: