środa, 15 kwietnia 2015

Wiosenne wyzwanie fotograficzne vol. 2


Nadeszła pora na kolejny etap wiosennego wyzwania i tak jak się pokazało słońce tak w mojej głowie narodziło się więcej pomysłów. Ogólnie myślałam, że będzie to prostsze, no cóż przeliczyłam się, ale praca popłaca i z efektów jestem zadowolona biorąc pod uwagę moje raczkowanie w dziedzinie fotografii.

Widzę postępy z każdym kolejnym zdjęciem co daje mi ogromną satysfakcję i nakręca mnie do dalszego działania.
Na liście zadań do wykonania odhaczyłam kolejne jako ZALICZONE :)

Zadanie : zdjęcie czarno - białe w małym kontraście, temat - zwierzyniec.


Zadanie: intensywna obróbka w programie graficznym, temat - na parapecie.


Zadanie: kolaż zdjęć, temat - wokół.


Zdjęcie w nagłówku posta: mała głębia ostrości, temat - kwieciście. Od razu wylądowało na tapecie pulpitu mojego laptopa, uwielbiam kwitnące kwiaty :)

1 komentarz: