wtorek, 12 maja 2015

29 faktów o mnie


Czytając inne blogi zauważyłam, że wcześniej czy później nadchodzi taka chwila iż każdy autor przedstawia dokładniej swoją osobę. Myślę, że chyba i ja dotarłam to takiej kropki na swojej blogowej linii czasu i pora naskrobać coś więcej o sobie.

A dlaczego akurat 29 a nie 30 czy 50? Bo oto za kilka tygodni, a dokładnie 28 czerwca kończę 29 lat, jest to ostatni rok w moim życiu kiedy występuje dwójka z przodu i w taki sposób chcę to uczcić.
No to lecimy.
  1. Uwielbiam swój kolor włosów. Trzy lata temu zaczęłam farbować się na różne odcienie czerwieni i rudości, czuję się najlepiej w płonących  włosach.
  2. Boję się pająków i  wszystkiego co brzęczy (pszczoły, osy, bąki).
  3. Lubię stare samochody, uważam że mają duszę. Ford Mustang Shelby -Eleanor z 1967 to moje marzenie.
  4. Jestem gadżeciarą. 
  5. Moim ulubionym alkoholem jest musujące różowe wino Martini Rose.
  6. Jestem włosomaniaczką. Dbam o swoje włosy w szczególny sposób, dzięki Anwen nauczyłam się czytać ze zrozumieniem etykiety szamponów i odżywek.
  7. Ulubione kolory: fioletowy, zielony, szary.
  8. Mam tyle par butów, że ciężko dokładnie mi zliczyć ile, kupuję wciąż następne, zwłaszcza sportowe, taka słabość :)
  9. Słucham rocka, metalu i reggae. 
  10. Oglądam głównie thrillery.
  11. Nienawidzę musicali, nie mogę znieść kiedy podczas którejś ze scen nagle wszyscy aktorzy zaczynają tańczyć i śpiewać.
  12. Brzydzę się fałszem. 
  13. Ulubione zwierzęta to koty.
  14. Kocham różnego rodzaju spaghetti  z mięsem, z tuńczykiem, z sosem białym lub czerwonym.
  15. Lubię czytać książki. Chociaż wstyd się przyznać przez lata tego nie robiłam, kiedy byłam dzieckiem w bibliotece królowałam na listach najwięcej wypożyczonych książek, później jakoś dziwnym trafem przeszło mi czytanie.
  16. Moją ulubioną porą roku jest wiosna.      
  17. Wolę srebro od złota.
  18. Uwielbiam ostre dania.
  19. Potrafię być szczera do bólu. Jedni mówią, że to moja zaleta z kolei inni, że wada.
  20. Zwracam uwagę na to w jakich kto chodzi butach. Nie chodzi tu markę lub cenę, ale o to czy obuwie jest zadbane.
  21. Jestem zodiakalnym rakiem a wg chińskich znaków - tygrysem (podobno najlepszy ze wszystkich).
  22. Nie jadam ziemniaków i jasnego pieczywa. Jedni nie jedzą mięsa a ja postanowiłam na dobre wywalić z jadłospisu kartofle i jasny chleb, to już trwa ze dwa lata.
  23. Czasem mam takie napady, że sięgam po słoik musztardy i wyjadam łyżeczkami. 
  24. Boję się burzy. 
  25. Uwielbiam owocowe balsamy do ciała i żele pod prysznic. 
  26. Jestem fanką ''Gry o tron''.
  27. Nie wyobrażam sobie poranku bez ulubionej kawy.
  28. Nie przepadam za chodzeniem po sklepach, większość zakupów robię w internecie, na miasto wyruszam głownie po żywność.
  29. Jestem szczęśliwą osobą, która niczego w życiu nie żałuje.


1 komentarz:

  1. Swietnie Ci w tym kolorze wlosów! :)
    Podobnie mam z kawa <3, pająków i brzęczących i wogóle robali się brzydzę. Fałsz i obłuda razi i wkurwia mnie najbardziej. Gre o tron też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń