piątek, 26 czerwca 2015

Jadę nad morze :)

 
Wszystko jest dopięte na ostatni guzik, torba spakowana, bilety podróżne zakupione więc pozostaje mi czekać cierpliwie i odliczać godziny do wyjazdu. Cieszę się z tych wakacji ogromnie, nad morzem nie byłam chyba z 15 lat. Zapomniałam jak szumią fale i jak pachnie bryza.

Tak więc moi drodzy nie będzie mnie jakiś czas, postanowiłam ze sprzętów elektronicznych zabrać ze sobą tylko tablet, aby od czasu poczytać pocztę i książki, zrobię sobie również krótką przerwę od blogowania. W końcu jadę na wakacje :) Nie obyło się bez nerwów bo przez chwilę mój urlop stał pod znakiem zapytania, ale w końcu się udało.
Już nie mogę się doczekać tych zachodów słońca na plaży. Może dane będzie mi wstać przed wschodem, kto wie, może znajdę kilka bursztynów. 
Pozostaje mi pożegnać się z Wami na jakiś czas. Przywiozę masę zdjęć i podzielę się nimi oczywiście tu na blogu.
Tymczasem kochani :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz