poniedziałek, 20 lipca 2015

W te upalne dni


W tym roku nie ma co narzekać na pogodę chociaż i tacy się znajdą, którym wysokie temperatury dają się we znaki i  z utęsknieniem czekają na ochłodzenie. Mi tam upały nie przeszkadzają (o ile nie jestem w pracy), mam swoje sprawdzone sposoby na ochłodę.

Najważniejsze jest to aby się nawadniać, zawsze mam ze sobą coś schłodzonego do picia, raz woda, innym razem napój owocowy. Ulubione tymbarki z nutką mięty, zimne gaszą pragnienie.


Koktajle owocowe również dają radę i do tego są syte.


Od kilku lat na terenie miasta otwarta jest mała lodziarnia z najlepszymi lodami w okolicy, nawet nad morzem nie smakowały mi tak jak te tu. Za każdym razem gdy przechodzę obok nie mogę się oprzeć pokusie. Gałki owocowe rządzą!!


Mam to szczęście, że jestem posiadaczką basenu. Nie ma nic przyjemniejszego jak leżenie na materacu w chłodnej wodzie, potrafię przez pół dnia z niego nie wychodzić.


A piese nawet w upały nie ma dość zabawy.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz