piątek, 28 sierpnia 2015

Blogerzy ''spamerzy''


Kto z Was dostał nie raz maila o treści ''Super blog, wpadnij do mnie http//www.abc.blogspot.com", zaglądasz a tam blog w budowie bo autor dopiero zaczyna i postanawia nam przedstawić surowe ściany swojego bloga,  za wszelką cenę próbuje przyciągnąć i nabić sobie statystyki od samego początku.

Ale po kolei. Mój blog powstał w styczniu 2015 roku, pierwszy post ukazał się w tym samym miesiącu. Skromny krótki post, baa nawet miał kilkanaście wyświetleń :) Potem były dwa miesiące dopracowywania bloga, ze strony wizualnej, kody HTML to dla mnie czarna magia, ale z pomocą innych blogerów opanowałam je, nawet postarałam się o własnej roboty favikonę. 
Ruszyłam na podbój świata blogów. Na początku ruch był mały, aż nadszedł ten dzień, wyświetlenia poszyły w górę, a moja skrzynka mailowa każdego dnia prezentowała 20 listów od innych, większości blogerów początkujących. Były treści wartościowe, ale również i takie, które nic nie wnosiły poza ''Cześć, wpadaj do mnie na ...''. Takie osoby nawet nie raczyły napisać co im pasuje bądź nie pasuje na moim blogu. Tak samo jest do dziś z komentarzami, które od razu usuwam bo po co mi spamerski komentarz np. od Pani X o treści "Witam, zapraszam na mojego bloga http//xyz.blogspot.com. Ja rozumiem każdy chce się wypromować, aby zdobyć większą ilość czytelników, ale trzeba to robić z głową. Zaglądając na bloga warto zostawić jakiś wpis, czytając - skomentuj, a pod komentarzem dotyczącym posta zostaw namiar na swojego bloga bez naciskania ''koniecznie musisz zajrzeć''. Mi osobiście jeśli jakiś blog przypadnie do gustu, wrzucam do listy obserwowanych, dzięki temu jestem na bieżąco z nowymi wpisami. 

Kochani wspierajmy się nawzajem, ale nie spamujmy sobie skrzynek, zostawiajmy wartościowe komentarze, nawet jak trzeba napiszmy co nam nie pasuje, myślę że autor się nie obrazi a spojrzy też nieco z innej strony na swoje treści.

2 komentarze:

  1. Nie prowadzę bloga, tylko stronę internetową i fanpage na fb z własnym rękodziełem na sprzedaż, ja również dostaję spamy z typem reklamowym, czyli ''cześć udostępnię twoją stronę na swoim blogu jeśli ...'' i tu aż czasem włosy się jeżą na głowie, chociaż nie ukrywam, że z kilkoma blogerami nawiązałam krótką współpracę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń