wtorek, 11 sierpnia 2015

Kolory kontra black & white


Po tygodniowej przerwie powróciłam, upały sprawiają że siedzę i chłodzę się basenie ile mogę, a wieczory kiedy to poświęcam na przygotowanie posta stały się dla mnie chwilą na spotkania bo za dnia nikt nie chce wyłazić na tą spiekotę. Dużo się wydarzyło, między innymi poznałam kilku nowych blogerów i wymieniłam z nimi kilka maili, dodatkowo Natalia z Jest Rudo pochwaliła mój postęp fotograficzny na swoim fanpagu facebookowym za co wielkie dzięki, gdyż to dla mnie ogromny zaszczyt.

Ale dość tego pochlebiania sobie :) Wracając do tematu, postanowiłam kontrastowo przedstawić zdjęcia w kolorze oraz w bieli i czerni. Uważam, że obie techniki są ciekawe, ale trzeba wiedzieć, która kiedy zastosować, bo np. szkoda pozbawiać jesieni jej kolorów. Myślę, że każdy sam zadecyduje, które zdjęcie lepiej się prezentuje, ja swoje typy mam.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz