poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Kwiatowe makro


Makro to tryb, który ubóstwiam, pamiętam jak 10 lat temu w moim kompaktowym małym panasonicu przełączyłam na wtedy jeszcze nie znany mi symbol ''kwiatów'' (bo po co czytać instrukcje). Jakie było moje zaskoczenie gdy zobaczyłam co ta funkcja potrafi. Przeprosiłam  się z instrukcją, poszperałam w internecie i zostałam cudownie oświecona.

Od tamtej pory często fotografuję w makro (głownie kwiaty), zazwyczaj w małej głębi ostrości, chociaż też zdarzają się kadry szerokokątne, zdjęcia wychodzą niemal idealne, a po delikatnej obróbce można stworzyć bajkowy klimat. 

A wygląda to mniej więcej tak.









11 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że bardzo ładnie wychodzą Ci zdjęcia kwiatów. Ja osobiście również jakiś czas temu próbowałem "bawić się" apartem, nawet z całkiem nie złym skutkiem, bo zdjęcia wychodziły całkiem ładnie, ale jakieś dwa tygodnie temu aparat niestety skończył swoją kadencję i potrzebny będzie nowy sprzęt... na razie nie ma na niego kasy, zobaczymy co dalej.

    Pozdrawiam, bloger z http://www.rowerempo-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz dobry aparat w telefonie, proponuję spróbować tym, na allegro można kupić za 20 zł obiektywy 3 sztuki w komplecie do fotografii mobilnej, wszyscy sobie chwalą ten gadżet może i ty się skusisz, zawsze to jakaś alternatywa a 20 zł to chyba dasz radę zorganizować :)

      Usuń
    2. No może i to nie byłoby głupie :-) 20zł to przecież nie jest jakaś duża kwota... może się skuszę :)

      Usuń
  2. Ekstra zdjęcia!!!!!!! http://mikaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak warto czasami zaglądać do instrukcji! :P
    Zdjęcia są przepiękne, naprawdę. Ubóstwiam zdjęcia przyrody, a już w szczególności kwiatków. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia makro są niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany, ale piekne zdjęcia! Uwielbiam robić zdjecia kwiatom, nawet czasem wstawiam coś na mojego insta :D Coś czuję, że muszę się też zaprzyjaźnić z trybem makro w moim aparacie :)

    OdpowiedzUsuń