środa, 26 sierpnia 2015

Sierpień 2015


Miesiąc dobiega ku końcowi a wraz z nim ucieka lato, które w tym roku naprawdę dało popalić. Temperatury przekraczające 30 stopni w cieniu, doprowadzały do granic wytrzymałości nawet tych najwytrwalszych plażowiczów.  A u mnie było kolorowo, przeważały kwiaty w  moim ukochanym makro.

Pomału zbliżamy się ku jesieni, w powietrzu już czuć jej zapach, liście w większości opadły odsłaniając puste gałęzie. Niedługo przyjdzie czas na ''brzydkie'' buty i czapki a tymczasem pozostaje powspominać te upalne słoneczne dni sierpnia.

Sierpniowe makro. 


Sierpniowe kadry a wśród nich oczywiście cd kwiatów :)



Mam nadzieję, że jesień będzie również kolorowa i słoneczna jak tegoroczne lato.

4 komentarze:

  1. Te wszystkie Twoje zdjęcia są takie nastrojowe :-) Jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również się podoba. Fajne zestawienie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki
      P.s wpadłam dziś na Twojego bloga i naprawdę jakość zdjęć zrobiła na mnie wrażenie, do tego w moim ulubionym makro

      Usuń