poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Sierpniowe widoki


Wysokie temperatury spowodowały ogromną suszę w Polsce, mówi się, że sierpień jest tym dość ciepłym miesiącem, ale jest też tym miesiącem kiedy to w pola wyruszają kombajny i kurzą od świtu do zmierzchu. Nazwa miesiąca pochodzi od sierpa, to akurat każdy wie z podstawówki. Dzisiaj będzie typowo wiejsko, przeważać będą kolory złote.

W piątkowe popołudnie wraz ze swoim lubym wybrałam się na spacer w pobliskie pola, o dziwo nie byłam jedyną osobą, której przyszedł do głowy pomysł sfotografowania snopków. Było dość parno, słonko tak świeciło, że na wyświetlaczu niewiele widziałam robiąc zdjęcia, jednym słowem strzelałam na czuja i nawet udało się coś stworzyć. 






Ze skwaru uciekliśmy szukać trochę cienia na pobliskie działki. Tam światło działało już na moją korzyść i widziałam nieco więcej na wyświetlaczu. 


No i nie mogło zabraknąć mojego ulubionego makra :) 




Według mnie jarzębina pięknie prezentuje się o każdej porze roku.


Jest ktoś, kto oprócz mnie nie lęka się wychodzić w pole przy temperaturach 35 stopni w cieniu i robić zdjęcia snopkom?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz