środa, 16 września 2015

Platforma widokowa


Pogoda spisuje się na medal, wciąż jest ciepło i przyjemnie, aż chce się siedzieć na dworze. W ostatni weekend wraz ze swoim A. wybrałam się na okoliczne wzgórze, gdzie rozpościerają się przepiękne widoki na Góry Sowie i okolicę. Pod koniec 2013 roku otwarto nową platformę widokową, a ja dopiero po dwóch latach zdecydowałam się ruszyć na dłuższy spacer w tamto miejsce.
Wzgórze Grzybowiec jest znakomitym miejscem na odpoczynek, nie słychać przejeżdżających samochodów, które z góry wyglądają jak małe zabawkowe resoraki, z jednej strony można podziwiać widoki, z drugiej słuchać szum lasu. Nie byliśmy jedynymi wycieczkowiczami odpoczywającymi na górce, na szczęście miejsca było sporo i żadna z rodzin nie przeszkadzała sobie nawzajem. 
Widoki zapierały dech w piersiach, a ja w kółko powtarzałam ''jeju.. jak tutaj jest pięknie''.


 




 

Zamierzam wybrać się tam ponownie zimową porą, kiedy w górach będzie leżał śnieg.

8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i jeszcze piękniejsze widoki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie piękne widoki - szkoda, że tak rzadko doceniamy nasze polskie krajobrazy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję sobie to miejsce na pulpicie i koniecznie się tam wybieram! Cudne widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne widoki, uwielbiam takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń