niedziela, 27 września 2015

Złota jesień


Tegoroczna jesień jest taka jak z obrazka, ciepła, słoneczna i kolorowa. Pomimo, iż drzewa zgubiły już większość swoich liści wyścielając nimi chodniki i parkowe dróżki , to wciąż pozostaje ten urok, urok polskiej złotej jesieni.

Być może przyjdą też ponure i pochmurne dni, dopadnie i mnie jesienna chandra, ale póki co rozkoszuję się ciepłem promieni słonecznych, spacerami po okolicy oraz ogólnie dobrym samopoczuciem. 
Idąc parkiem lubię, kiedy pod nogami szeleszczą liście, lubię przysiąść na suchej złotawo brązowawej trawie i myśleć o niczym, to taki mój spokój na odpoczynek od codzienności.

Jesień również potrafi być piękna a oto dowody.






 

 

 

Jesienią również rosną piękne kwiaty. Te prosto sprzed domowego skalniaka.



11 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty ze skalniaka. Te w środku to astry, tak? Bardzo je lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie lubiłam jesieni i polubiłam ją dopiero około dwa lata temu gdy wybrałam się na jesienny spacer z aparatem. Dostrzegłam, że jesień jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ..piękna ta jesień u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam złotą jesień piękne zdjęcia pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień ma dwa oblicza :) Jak jest szaro i ponuro to nawet wychodzić z domu się nie chce :) Ale jak jest słonecznie to trzeba wykorzystywać ten czas na jazdę rowerem. Ja przynajmniej tak robię :) Można też uwieczniać piękno przyrody chodząc na spacery z aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja do tej jesieni nic nie mam, byle nie padało.Super fotki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie. U mnie nie jest jeszcze tak barwnie, ale już wkrótce będzie i mam nadzieję, że nie zabraknie pięknego słońca do cudownych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzooo pięknie uchwycona rzeczywistość na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z butami :) mega!!!!

    OdpowiedzUsuń