środa, 21 października 2015

Jesienne kolory


Ciepłe dni to już rzadkość, chociaż jesień w swojej początkowej fazie zapowiadała się dość obiecująco. Niestety teraz mamy przewagę dni pochmurnych, chłodnych i deszczowych. Wieczorami czuć pomału zapach zimy, kiedy to z kominów leci dym a egipskie ciemności zapadają tuż po 18. Mimo to, udaje mi się znaleźć czas i chęci na krótki spacer.

 Z powodu długo utrzymującego się ciepła drzewa i krzewy nie chciały nabierać kolorów jesieni. Myślałam, że liście po prostu nie zżółkną, przyjdzie zima i przysypie je śnieg, a one zachowają swój zielony kolor, no może trochę mniej żywy. Sama nie wiem kiedy wszystko dookoła zaczęło zmieniać barwy na czerwone, żółte i pomarańczowe. W minioną niedzielę, zapuściłam się na dłuższy spacer nieco dalej od głównych ulic miasta i ujrzałam w końcu kolorową jesień.

Ostrzegam można dostać oczopląsu :)







Mam nadzieję, że nie tylko u mnie jest tak kolorowo.

7 komentarzy:

  1. Jakie piękne kolory :) Ja nie dostałam oczopląsu, tylko wpadłam w zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też wszędzie pomarańczowe liście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesienne kolory i klimatyczne zdjęcia :) Jeszcze jak do tego dojdzie mgła, to już w ogóle jestem zachwycona krajobrazem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo.. właśnie taką piękną, kolorową jesień lubię :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień lubię oglądać tylko na zdjęciach. Nie lubię tej pory roku, za zimno i mokro! Chociaż dalej staram się jak najczęściej chodzić na uczelnię na piechotę, ok. 2,5 km :)

    OdpowiedzUsuń