środa, 28 października 2015

Październik 2015


Koniec miesiąca a wraz z nim oczywiście podsumowanie. Aż nie mogę uwierzyć, że w tym roku opublikuję jeszcze tylko dwa posty z tej serii. Czas leci nie ubłagalnie, cieszę się, że mogę go zatrzymać w kadrach aparatu, za kilka lat wygrzebię folder z rokiem 2015 i będę podziwiać piękną pamiątkę, którą sama stworzyłam.

Pomimo, iż pogoda momentami nie zachwycała to i tak było pięknie, przede wszystkim kolorowo. Zaczęłam dostrzegać uroki jesieni, szczerze to tę porę roku zawsze klasyfikowałam na ostatnim miejscu pod względem ulubionych. Kojarzyła mi się z niczym innym jak z deszczową aurą. Teraz mogę stwierdzić, że chyba awansowała na trzecie miejsce za te barwy, którymi pokolorowała świat i jakoś mniej mi przeszkadzają czapki :)

 


5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia pięknej polskiej złotej jesieni :)

    http://jakprzebiec.blogspot.com/2015/10/whiplash-geniusz-czy-gupota.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Jesien wcale nie jest taka zła - dla mnie to ulubiona pora roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesień jest chyba najbardziej fotogeniczną porą <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia super! :) Fakt czas leci jak szalony.. na szczęście każda pora roku ma swój urok :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń