środa, 4 listopada 2015

Jesienne wyzwanie fotograficzne - podsumowanie


Ostatnio na facebooku rzucił mi się w oczy mem z hasłem było już Halloween to teraz pora ubierać choinkę. Uświadomiłam sobie, że to już naprawdę blisko, po Wszystkich Świętych czas jakby przyspieszył, a tu jeszcze tyle do zrobienia. Zaciskam zęby i pędzę, na początek pora podsumować jesienne wyzwanie fotograficzne. Po raz kolejny Natalia zmotywowała do działania. Jestem zadowolona z efektów. Przy okazji uruchomiłam kreatywne myślenie. Ale do rzeczy. Trzydzieści zadań w dwa miesiące. Mi się udało.

Wyzwanie przygotowane zostało w dwóch wersjach - dla początkujących i dla odważnych. Na blogu Jest Rudo wszystko zostało dokładnie opisane.
Wybrałam wersję dla początkujących ze względu na dowolną interpretację tematu oraz brak czasu. Nie robiłam zdjęć każdego dnia, nie trzymałam się kolejności. Wstępnie zaplanowałam część ujęć i miejsca wykonania, a tam gdzie nie miałam kompletnie pomysłu działałam na spontanie. 

A oto moje podsumowanie.

1. Za oknem.


2. To lubię.


3. Jesienny klimat.


4. Strój dnia.


5. Najsmaczniejsze śniadanie.


6. Zakamarki.


7. Najczulej.


8. Bez pośpiechu.


9. Na gałęzi.


10. Daleko.


11. Tylko teraz.


12. My.


13. Ulica.


14. Niezastąpione.


15. Zamyślenie.


16. Nowe - dodam, że własnoręcznie robione.


17. W moim mieście.


18. We własnej osobie.


19.Ulubione.


20. Uzależnia.


21. A wieczorem ...


22. Z Tobą.


23. Te kolory.


24. Moment.


25. Świeżo.


26. Mocny.


27. O każdej porze.



28. Nie odgadniesz.


29. Przytulnie.


30. Smakołyki.


22 komentarze:

  1. 7 - słodkie, 8 - dało mi trochę do myślenia
    19 też fajnie wyszło, a 28 to struny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne efekty na niektórych zdjęciach :) Zwłaszcza 22.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)
    Ziarna kawa mnie urzekły <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyzwania i pomysły Natalii są świetne. Z Twoich zdjęć najbardziej spodobały mi się 2, 3 i 9. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia świetne :) nr 2 marzy mi się :D . ziarna kawy super wyszły, nr 8 i 24 daje do myślenia.
    Każde ujęcie ma coś w sobie, każde ujęcie ma swój przekaz :) Jak dla mnie - dobra robota :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie 4 i 21 najlepsze!!! :) No i oczywiście zarąbiste kapcioszki!!! :) Powodzonka, też wrzucam swoje podsumowanie...

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie urzekły zdjęcia zakamarki oraz my :)
    życzę powodzenia
    sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł na wyzwanie. Koniecznie muszę śledzić bloga Natalii i wziąć udział w kolejnej edycji. 1,6 i 10 podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie genialne zdjęcia :) Niesamowicie podoba mi się 12 i 22, ale wszystkie są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkim dziękuję za pozytywne komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zatrzymałam się na zdjęciu 11, świetny kadr i klimat, ma to coś specjalnego. Polubiłam się też ze zdjęciem numer 21, bo to sposób spędzania wieczoru bliski mojemu sercu, książka, winko (teraz częściej herbata ;) ), naprawdę fajne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia, Natalia będzie miała duuży problem, bo zdjęcia są na wysokim poziomie :) Moje faworyty to 2,6,21,22

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesienny klimat i Na gałęzi - dla mnie numery jeden :D
    Fajnie, że tyle osób się zmobilizowało i wzięło udział w wyzwaniu Natalii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz bidulka zapewne siedzi i wyrywa sobie rude włosy bo co zdjęcie to lepsze :) Przeglądałam wyzwania innych, świetne interpretacje i nie ma co ukrywać na wysokim poziomie jak już wspomniała wcześniej o Rozmaitym.

      Usuń
  14. bardzo fajne zdjęcia - szczególnie mi przypadły do gustu 10 i 11! Świetna robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję.Ostatnie kusi tą słodyczą:)

    OdpowiedzUsuń
  16. 11 - latawiec mnie rozczulił :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są równie świetne :) Następnym razem i ja wezmę udział w wyzwaniu :D Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń