środa, 18 listopada 2015

Trochę kadrów z tamtych lat...


Przeglądałam folder ze zdjęciami w celach porządkowych i wzięło mnie na wspominki. Postanowiłam podzielić się z całym światem fotkami, które zrobiłam kilka lat wstecz. Wtedy już zwracałam uwagę na tło i inne szczegóły lecz moja wiedza ogólna była na bardzo niskim poziomie. Pstrykałam metodą prób i błędów, wyjdzie ostre albo i nie. Mało tego jedyny program graficzny jaki używałam to był Photofiltre, w którym znałam kilka trików. Szykujecie się na opowieść pełną grozy usłaną beznadziejnymi kadrami z przed kilku lat?

Patrząc z perspektywy czasu i swoich umiejętności stwierdzam, że aż takiej tragedii nie było - ach ta moja skromność :) Śmiało mogę powiedzieć (czyt. napisać) iż z niektórych jestem zadowolona. Wybrałam kilka, tych w miarę udanych do których mam pewien sentyment.

Wszystkie zdjęcia wraz z tytułowym wykonane zostały aparatem Panasonic DMC-LS80  na przestrzeni lat 2009 - 2013, poddałam je lekkiej obróbce, głównie rozświetleniu, przy niektórych zastosowałam przygaszony filtr. 

To moje ulubione, robiąc je nie miałam pojęcia, że jest coś takiego jak żabia perspektywa. Kurde jest naprawdę dobre :)

 


Robione pod światło, nie planowałam tego bo, gdzie by mi przyszło do głowy, żeby wykorzystać atuty światła słonecznego. Może nawet trochę prześwietlone, ale lubię to zdjęcie i lubiłam chodzić do tego angielskiego parku.

 

 Pierwsze makro próby. Jest lekko nieostre. Pewnie ręka mi drżała, bo cholernie boję się pająków.


Taką mieliśmy zimę w 2011 roku. Kolejne udane zdjęcie, bardziej za sprawą pięknej bajkowej aury.


W tym poście przytoczyłam zdjęcia  dużo gorszej jakości w zestawieniu z progresem, oczywiście głęboko schowane mam też takie, które nigdy nie ujrzą światła dziennego, krótko mówiąc bardzo nieudane, ale trzymam je na pamiątkę, bo od czegoś w końcu człowiek zaczyna.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Czy mogłabyś jeszcze opisać, gdzie zostały zrobione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa pierwsze to Zamek Książ w Wałbrzychu, następne - park w Hoddesdon w Anglii, pająk siedzi w tujach w moim ogrodzie a zimowe to widok na kawałek parku od strony osiedla na którym mieszkam.

      Usuń
  2. Witam.Bardzo ładne zdjęcia,a szczególnie zimowe najładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie najbardziej podoba się pająk na tle różnych odcieni zieleni. I nawet pajęczynę widać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kadry :) pająk super chociaż nie lubię pajęczaków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzydzę się pająków, boję ale zdjęcie wyszło ci pięknie :)

    OdpowiedzUsuń