środa, 2 grudnia 2015

Choinka z wełny


Stało się. Na ulicach i w super marketach tłumy panów w czerwonych kubrakach, na sklepowych wystawach choinki i bombki. Doczekałam się upragnionego grudnia, jakoś lubię te klimaty lampeczek i ozdób, a zwłaszcza tych samodzielnie robionych. Jako że niedługo zaczniemy dekorować swoje cztery ściany dziś tutek: jak zrobić choinkę z wełny. 

Bardzo prosta do wykonania i nie wymagająca czasu ozdoba. Zrobienie jej zajęło mi niecałe 10 minut.
Do wykonania potrzebne będzie: 
  • styropianowy stożek
  • folia do pieczenia
  • wełna
  • klej szkolny magik 
  • miseczka z wodą
W misce zmieszałam klej z wodą w proporcji 1:1. Stożek owinęłam folią. Następnie wcześniej odmierzoną wełnę zamoczyłam w otrzymanym roztworze.  


Lekko odsączyłam klej z wełny i owijałam stożek w różnych kierunkach. Pozostawiłam do wyschnięcia na 24h.


Po zdjęciu ze stożka przyozdobiłam choinkę czerwonymi koralikami.

 



11 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i ślicznie wygląda :) No i nawet proste w zrobieniu - lubię takie ręcznie robione ozdoby :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem dam mniej wełny aby nie była taka wypełniona.

      Usuń
  2. Podziwiam wyobraźnię! Odlotowa sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda dość proste w wykonaniu, czy tylko mnie się tak wydaje? :) W każdym razie fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proste i do tego nie wymaga czasu. Kilka minut i gotowe.

      Usuń
  4. Uwielbiam takie ręczne robótki, szkoda tylko, że natura poskąpiła mi talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robiłam w ten sposób pisanki i bombki :D ( na nadmuchanych balonach). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś próbowałam zrobić cotton balls, ale po dwóch kulach poddałam się, zbyt żmudna to praca za to choinka poszła szybko

      Usuń