czwartek, 31 grudnia 2015

Fotograficzny kalendarz adwentowy - wyzwanie z Kameralną

Czekałam na tegoroczną edycję z niecierpliwością i o mały włos, a znów bym przegapiła. W tym całym natłoku myśli związanych z przygotowaniami do świąt , wielkimi porządkami  i tym podobnymi sprawami w połowie grudnia zorientowałam się, że właśnie oto Kameralna  ogłosiła jakiś czas temu start Fotograficznego Kalendarza Adwentowego.

Półtora tygodnia do końca a ja dopiero zapoznałam się z zadaniami. I wiecie co? Nie poddałam się, nie wymigiwałam się, że czasu zostało mało. Złapałam aparat w łapki i ruszyłam ostro. Pierwszego dnia wykonałam dwanaście podpunktów :) Da się? Da się!
Tak oto na koniec tego kończącego się roku wrzucam swoje podsumowanie. Jednocześnie z tego miejsca życzę wszystkim udanej zabawy sylwestrowej oraz aby ten nadchodzący 2016 obfitował tylko w miłe niespodzianki.  Enjoy!

1. Małe przyjemności.


2. Coś słodkiego.


3. Pamiętnik.

 

4. Ulubione miejsce (wasze koty też siedzą pod drzewkiem kiedy tylko się pojawi?).


5. W filiżance.


6. Niespodziewany prezent.


7. Kulisy pracy.


8. Chwila z książką.


9. Lista do zrobienia.


10. Czerwony.



11. Miłe wspomnienia.


12. Radosny poranek.


13. Ciepłe akcesoria.


14. Na zewnątrz.



15.Ulubiony zapach.


16. Czas dla siebie.


17. Świąteczne dekoracje.



18. Rodzinnie.


19. Na stole.


20. Przytulnie

 

21. Zima.


22. Choinka.


23. Świąteczne przygotowania.


24. Wigilia.


8 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczny post :)))

    Szczęśliwego Nowego Roku!
    MÓJ BLOG / KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. klimatyczne zdjęcia :) Ja w przyszłym roku na pewno też wezmę udział! :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kalendarz :) A moje ulubione "Na stole" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w konkursie. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te zdjęcia :) Uwielbiam wszelkie wyzwania, bo mega pobudzają kreatywność.
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie zdjęcie świątecznych dekoracji podoba mi się najbardziej :D zaraz potem ciepłe akcesoria :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie z tematu Czerwony wymiata!!! Super ujęcie!!! I jeszcze pierniczki :) I Przytulnie... Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycające zdjęcia! I tak, mój kot też siedzi pod choinką jak tylko ma okazję a po jego minie widzę, że najchętniej siedziałby na niej ;)

    OdpowiedzUsuń