niedziela, 6 grudnia 2015

Inspiracje świąteczne


Dekoracje są czymś niezbędnym podczas świąt. Sprawiają wrażenie, jakby cały świat przeniósł się do magicznej krainy. Lubię blask lampek, zapach żywej choinki, lubię mijać kolorowe świąteczne wystawy sklepowe. Jeśli chodzi o dekoracje to najbardziej podobają mi się  te oryginalne. Na dziś przygotowałam post, w którym pokażę czym przyozdobiłam pokój.

Choinka z łańcuszka. Nietypowy sposób na udekorowanie wnętrza. U mnie zawisła na drzwiach, świetnie też prezentowałaby się na ścianie. 


Choinka z wełny. Bardzo prosta do wykonania dekoracja, jej wykonanie pokazałam TU.


Ozdoby w wazonie. Szkła nie muszą stać puste, ukryte gdzieś głęboko w schowku.


Białe gałązki. Kilka gałązek wierzby, trochę białej farby plus ozdoby i efekt wow.




19 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszechogarniające dekoracje świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj pomagałam mamie ozdabiać jej dom, ale skorzystałyśmy z gotowych ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W zeszłym roku zastanawiałem się, dlaczego nieszczególnie poczułem święta. Teraz dochodzę do wniosku, że to prawdopodobnie przez brak dekoracji w pokoju. Miałem pecha mieszkać w dość obskurnym miejscu, którego wręcz nie chciało się dekorować. W tym roku jest inaczej - i już pojawiły się pierwsze świąteczne akcenty. ;) Trzeba jeszcze trochę je rozbudować i można już się w spokoju nastrajać. Te ozdoby w wazonie wyglądają świetnie, może zdecyduję się właśnie na coś takiego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie same światełka zawieszone na oknie robią ogromną robotę, od razu jest jakoś przyjemniej, bardziej przytulnie :) Na choineczki i inne instalacje niestety brakuje trochę miejsca :(
    http://madilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super dekoracje..a te gałązki - prosta i bardzo ładna dekoracja :) ja nie wytrzymałam i ubrałam już choinkę :D ..a zapachowa świeczka (jabłkowo-cynamonowa) robi swoje :) także u mnie też już świątecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinkę ubieram na chwile przed Wigilią ale te mniejsze dekoracje pomału już wyciągam z piwnicy :)

      Usuń
  6. Choinka z łańcuszka to genialne rozwiazanie dla małych powierzchni :) a co do ozdób w wazonie - ja bym wykorzystała słoik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie czemu nie :) osobiście mam już kilka siec w słoikach i stwierdziłam że może kolejny dostawiony dekoracyjny słoik może sprawiać wrażenie 'jak w spiżarni'

      Usuń
  7. Choinka z łańcuszka świetna! Podobają mi się też ozdoby w szklanych naczyniach, żałuję, że nie mam takich. U mnie poza choinką długi sznur lampek rozwieszony nad oknami i naklejki na lustro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak podpowiedziała wyżej Veil - wykorzystaj słoiki :)

      Usuń
  8. widzę, że w tym roku dominuje czerwony, pamiętam jak pare lat temu w modzie był niebieski na choinkach
    bardzo lubię Twoje łańcuchy na oknach, fajnie wypełniają wnętrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie czerwono złote ozdoby są od lat, w przyszłym roku planuję zamienić je na niebiesko srebrne, albo srebrno złote :)

      Usuń
  9. Uwielbiam Święta. W tym roku, chyba nie mamy co liczyć na śnieg, wiec zmobilizuję się i zadbam o wystrój domu. To z pewnościa pomoże mi poczuć się nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie Ci wyszło, u mnie chyba w tym roku będą tylko lampki i choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta choinka z łańcuszków jest świetnym pomysłem. Chyba wiem jak zrobię jedną do zdjęć zamiast kupować gotową. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten wazon jest prześliczny. Uwielbiam takie dekoracje świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Złote dekoracje uwielbiam, one faktycznie jakoś tak wprawiają w nastrój świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne.Tak świątecznie

    http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej gałązki przypadły mi do gustu. Fajne połączenie słomianych ozdób i dzwoneczków.

    OdpowiedzUsuń