niedziela, 13 grudnia 2015

Świątecznie w moim mieście


Miło jest spacerować wieczorami po mieście przy pięknie przyozdobionych kolorowych choinkach.  Od trzech może czterech lat w głównych punktach miasta ustawiane są ogromne choinki. Ich zapach czuć już odległości ładnych kilku metrów. Powietrze jak na tą porę roku jest ciepłe, ludzie chętnie siadają na ławkach i podziwiają migające światełka. Muszę stwierdzić, że włodarze miasta kolejny raz zadbali o świąteczny wystrój  naszej małej mieściny.


Postanowiłam uchwycić blask lampek. Bawiłam się długim czasem naświetlania żeby światełka były widoczne, na zdjęciach przy użyciu lampy w ogóle ich nie widać.


 

 

 
 

 

 

Tu już baardzo długi czas naświetlania i bardzo podoba mi się to zdjęcie :) 





2 komentarze:

  1. Super!:D ..ach mam słabość w okresie świątecznym do różnych dekoracji :D i fakt.. fajnie spacerować wieczorową porą po mieście - czuje się ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki pięknie oświetlonym choinkom w Twoim mieście zrobiło się bardzo świątecznie. Widocznie chodzę nie tam gdzie trzeba, bo w moim mieście nie widziałam jeszcze ustrojonych drzewek

    OdpowiedzUsuń