środa, 9 grudnia 2015

Tik tak .. tik tak ..


Pssst ... wiecie, że do świąt pozostały już tylko dwa tygodnie? Nie wiem jak Wy, ale ja odliczam każdą minutę do upragnionego świątecznego czasu, no dobra do urlopu też :) Dzisiejszy wpis miał być o dekoracjach w moim mieście, postanowiłam przesunąć go na niedzielę.

Jako, że poniedziałek miałam wolny wzięłam się za sprzątanie. Zaczęłam dobrze, nawet bardzo dobrze, podczas porządków w szufladach znalazłam stare zegarki i nagle do głowy przyszedł mi pomysł z mini zegarową świąteczną sesyjką. Naprawdę nie planowałam tego. Odstawiłam ścierkę i mopa, chwyciłam za ''czynne i nieczynne'' czasomierze i aparat. Dlaczego zegarki? Taka metafora oczekiwania. 

Kilka kadrów bez żadnego planowania, wszystko na spontanie. Miało być szybko, bo przecież ścierka i mop czekały. Jak się wkręciłam tak przepadłam na prawie dwie godziny, wliczając w to oczywiście obróbkę zdjęć.


 


 

Wy również czekacie niecierpliwie na święta?

10 komentarzy:

  1. Bardzo wdzięczni modele.
    Czekam na święta, ale i nie czekam... Bo tak na prawdę jest tyyyle tego czekania, przygotować, a potem ..."i po świętach"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ''święta święta i po świętach''

      Usuń
  2. Też tak mam, że kiedy mam się za cos wziąć, to zaczyna mnie interesować wszystko inne :D Najbardziej podobają mi się pierwsze i trzecie zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to ma większość ludzi :) Kiedy robota jest do zrobienia to nagle tyle innych ciekawych zajęć człowiek wynajduje :)

      Usuń
  3. Oj tak, czas tak szybko leci...:) Mój faworyt to zegarek na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj leci ten czas jak szalony. Też odliczam do świąt :D Zdjęcia super - dwa pierwsze to moje faworyty :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie się cieszę, że święta tuż tuż! Prezenty kupione i popakowane. Teraz w kolejsce jest ozdobienie mieszkania :D

    Pozdrowionka,
    Smiley
    https://www.facebook.com/SmileyProjectPL/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się to pierwsze zdjęcie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już nawet się nie zastanawiam czy jesteś w pink party przede mną, tylko szukam Twojego linku bo te zdjęcia choć proste to niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń