niedziela, 17 stycznia 2016

Pierwsze urodziny


To już rok jak prowadzę bloga. Założyłam go w styczniu, dokładnie czternastego, nie wiedziałam nic na temat prowadzenia, co między innymi pokazywała skromna szata graficzna. Opublikowałam pierwszy post, a potem nastąpiła cisza, która trwała dziesięć tygodni.

W styczniu po ukazaniu się pierwszego wpisu, trochę zaniedbałam dalsze rozwijanie się.  W lutym nastąpił przełom. Zaczęłam szukać w internecie tekstów na temat prowadzenia bloga od strony wizualnej. Eksperymentowałam z wyglądem, czcionkami, kolorami itp itd. Największy problem miałam z nagłówkiem. W końcu i to udało mi się ogarnąć w pewnym zadowalającym stopniu. W ciągu roku nagłówek zmieniałam jeszcze kilka razy.

A oto i on.


Ten był bardzo krótko.

Obecny podoba mi się najbardziej, logo jest identyczne jak favikona, którą zrobiłam w photoscape.

A teraz będzie statystycznie. Od marca publikuję regularnie w każdą środę i niedzielę. Bardzo rzadko zdarza się, że post pojawia  się w innym terminie.  W 2015 roku ukazało się 77 wpisów, łączna liczba wyświetleń wyniosła 8990, a liczba komentarzy 294. Jak dla  mnie to bardzo dobry wynik, chyba nawet się nie spodziewałam takich liczb.

Top 5 najpopularniejszych postów według wyświetleń:
  1. 29 faktów o mnie 
  2. Wishlista 2016
  3. Sum świąteczny 
  4. Wzięłam do buzi
  5. Jesienne wyzwanie fotograficzne 
Top 5 najczęściej komentowanych postów:
  1. Nigdy się nie poddawaj! 
  2. Jesienne wyzwanie fotograficzne 
  3. 6 moich dziwnych nawyków 
  4. Inspiracje świąteczne
  5. Makro #1
Jeszcze krótko o wyświetleniach, najwięcej zanotowałam ich oczywiście w Polsce, drugie miejsce zajęła Francja, trzecie Niemcy, czwarte Stany Zjednoczone, piąte Hiszpania. Okazuje się, że za granicą mam regularnie odwiedzających mnie czytelników :)

Sumując - uważam, że to był udany rok dla mojego bloga. Mam nadzieję, że nie ucieknie i nadal będziecie wpadać do mnie :)


2 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego, ciekawych pomysłów i fajnych zdjęć z okazji rocznicy bloga!
    co do zagranicznych odwiedzin, to większość z nich jest "dziełem" robotów internetowych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i oczywiście życzę wielu inspiracji oraz wytrwałości :)) NAJlepszego!!! :)

    OdpowiedzUsuń