niedziela, 24 stycznia 2016

Platforma widokowa - zima

 

Po raz kolejny wybrałam się na spacer pod las na platformę widokową, tak jak obiecywałam sobie, że przejdę się tam zimową pora, ostatnim razem byłam tam we wrześniu kiedy to słonko jeszcze grzało. Zdjęcia w wersji letniej można zobaczyć TU.

Niestety jak to zwykle z moim szczęściem bywa pogoda nie dopisała. Było ponuro i mglisto, a na szczycie góry hulał wiatr. Widoczność była słaba. Zdjęcia musiałam robić na sporym zoomie, w dodatku aby coś z nich wyciągnąć przerobiłam je w B&W. Z początku nie byłam zadowolona z efektów, ale po głębszym przyjrzeniu się nie jest aż tak źle. Niestety uroku zimy nie udało się uchwycić, nie przy mglistej pogodzie i silnym wietrze, gdzie drży ręka.


 


 

 
A oto słynna platforma. 




2 komentarze:

  1. Wow - super!!! Myślę, że byłabym stałą bywalczynią na tej platformie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło Ci to naprawdę dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń