środa, 17 lutego 2016

Fotograficzne gadżety


Zapewne każdy w swoim gronie czy to bliższym czy dalszym, ma kogoś kto zajmuje bądź pasjonuje się fotografią. Zapewne też nie raz ktoś stanął przed dylematem co podarować takiej osobie np. na urodziny lub pod choinkę. Wśród tysięcy fotograficznych zabawek pojawiających się w internecie, ja wybrałam kilka według mnie najfajniejszych, które nie będą leżeć w kącie.

Wśród nich na pewno nie znajdziecie kubka w kształcie obiektywu. Dlaczego ? Bo najzwyczajniej w świecie jest on niewygodny w użyciu. Jego krawędzie sprawiają, że napój cieknie strumieniami po bokach. Nie ukrywam, kiedyś sama chciałam sobie sprawić taki kubek i na szczęście tego nie zrobiłam. 

Przechodząc do sedna, poniżej lista tych fajnych i przydatnych gadżetów, które ucieszą nie jedną buźkę ze smykałką do fotografii.

Dreammaker. Wraz nakładką daje efekt mgiełki, bokeh czy tęczy na zdjęciu. Do wyboru mamy kilka rodzajów kolorystycznych. Tutaj odsyłam do strony, gdzie pokazane są efekty gadżetu.

 

Kolorowy pasek. Kupując aparat w zestawie mamy nudny firmowy zazwyczaj czarny pasek producenta. Można nieco odmienić swój sprzęt dodając do niego trochę barw. Paski wykonane są z dobrej jakości materiału co powoduje, że nie obcierają i nie wbijają się w szyję, do tego są dłuższe i można aparat nosić przez ramię. 

 

Pilot do aparatu. Wygodna i praktyczna rzecz, przy pilocie można zapomnieć o samowyzwalaczu, gdzie po jego włączeniu trzeba było biec i ustawiać się, a nie zawsze zdążyło się poprawić itp. Dodatkowym plusem jest to, że praca z pilotem jest prawie całkowicie wystarczalna i w pojedynkę możemy tworzyć swoje małe dzieła.

 

Pufa. Świetny gadżet, który doskonale wkomponuje się w wystrój studia lub doda charakteru czterem ścianom maniaka fotografii. Może służyć jako siedzisko, a dodatkowo w środku jest schowek na przechowywanie innych rzeczy. Praktyczny i super wyglądający mebel. 

 

Tablet graficzny.  Od dwóch miesięcy jestem posiadaczką tabletu i praca nad obróbką zdjęć jest o wiele łatwiejsza przy pomocy długopisu niż myszki. Śmiało mogę polecić go innym. 


Usb w kształcie lustrzanki. Mała replika aparatu na pewno przyciągnie uwagę. Świetnie się sprawdzi jako wizytówka i jednocześnie gadżet dla klientów.


 ( źródła zdjęć : dreammaker, pasek, pilot, pufa, usb )

9 komentarzy:

  1. Najchętniej przygarnęłabym wszystkie gadżety. Choć najchętniej wypróbowałabym Dreammaker - uwielbiam takie efekty, zabawy z kolorami, światłem ^^ Świetny post!

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dreammaker mnie zaintrygował, a o pufie zaczynam marzyć :D aaaa no i USB - chyba jestem gadżeciarą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fascynuje się fotografią ale nigdy nie wpadłam na pomysł aby poszperać w internecie i poszukać takkich gadżetów, są genialne, świetny post i trafiony :D
    headintheclouuuds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim są praktyczne i na każdą kieszeń, no może poza pufą ale reszta w przystępnych cenach.

      Usuń
  4. Kupiłaś sobie ten dreammaker? Jak się sprawuje i czy rzeczywiście zdjęcia fajnie wychodzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupiłam jeszcze ale się przymierzam jeśli kupie to podeśle ci próbkę foty

      Usuń
    2. Jak dotąd czytam tylko, że ktoś to poleca, a jakoś nikt tego nie kupuje (nie prezentuje zdjęć). Sadzę, że to rzeczywiście gadżet - do wykorzystania na raz czy dwa.

      Usuń