niedziela, 14 lutego 2016

Trochę miłości

 

Walentynki - święto zakochanych przypadające 14 lutego. Osobiście nie obchodzę tego dnia jakoś szczególnie, wychodzę z założenia, że każdy kto kocha takie święto ma na co dzień. Mimo to nie neguję zachowań innych, którzy właśnie ten dzień uważają za wyjątkowy.

Tak skrycie to nawet podobają mi się sklepowe dekoracje, dookoła pełno czerwieni, a ja lubię czerwone akcenty. Kiedyś nawet wpadłam na pomysł żeby jedną ścianę w pokoju pomalować na bordowy kolor, ostatecznie wybrałam szary. Wracając do walentynkowych przemyśleń, kilka lat temu widziałam jak moja mama daje mojemu tacie lizaka w kształcie serca, obraz ten utkwił mi w pamięci, bo jak znam moich rodziców, to tego typu świąt nie obchodzą w ogóle, a tu mama wyjechała z ogromnym serduchowym lizakiem :)
Jeśli o mnie chodzi, pobawiłam się trochę moim aparatem i tego dnia postanowiłam wrzucić kilka fotek kojarzących się z dniem zakochanych. Enjoy.

 


 






2 komentarze:

  1. Ale fajowo!
    ZAPRASZAM flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie http://fottomi.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń