środa, 9 marca 2016

Być jak Horst P. Horst

 

W ubiegłym miesiącu na blogu Jest Rudo wystartował nowy cykl  fotograficzny, w którym to zadaniem jest wczuć się w postać przedstawionego fotografa. Według mnie bardzo trafiony pomysł, gdzie mamy możliwość poznania wspaniałych artystów oraz rzucić okiem na ich twórczość, a przede wszystkim spróbowania sił w nowych technikach.

W tym miesiącu zagłębiamy się w tajniki fotografii takiej postaci jaką jest Horst P. Horst. Natalia przedstawiła dokładną sylwetkę sławnego fotografa mody w TYM poście, do którego odsyłam i mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto również jak ja dołączy do wspólnej zabawy. 

A oto moja interpretacja (łącznie ze zdjęciem tytułowym).

 


 



4 komentarze:

  1. Świetny klimat zdjęć. Lubię to! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klimatyczne zdjęcia. Mój faworyt - zdjęcie z kieliszkiem. Genialne:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, Ty to totalnie poczułaś! Widzę przecież, że ze zdjęć bije iście Horstowy klimat. Dobra robota Monika!!

    OdpowiedzUsuń