środa, 2 marca 2016

Gala Twórców 2015 - ciekawe blogi.


Jak zapewne wiecie jakiś czas temu ruszyła Gala Twórców 2015. Jest to najważniejszy konkurs w polskiej blogosferze, do którego zgłosiło się ponad 1650 blogerów i vlogerów. Wczoraj zakończył się drugi etap 11 edycji bloga roku, w którym to można było oddawać głosy na swoich faworytów za pomocą smsa. Dla mnie to była świetna okazja, aby poznać ciekawe blogi.

Skupiłam się na kategorii ''pasje i twórczość''. Przewertowałam każdy zgłoszony blog - dokładnie 319 - i znalazłam według mnie kilka ciekawych, które chciałabym polecić innym. Są to blogi fotograficzne.

  • Przepis na zdjęcie. Mateusz na swoim blogu przedstawia sesje fotograficzne wraz z poradami i opisami ich wykonania. Bardzo spodobała mi się sesja z projektorem, ciekawy pomysł na nietypowe zdjęcia.
  • Co mi się nawinęło przed obiektyw. Jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć zdjęcia pszczół, biedronek, pająków i innych robaczków, a także różnego rodzaju roślinek z bardzo bliska, może śmiało wchodzić. Zdjęcia wykonane są w wysokiej jakości, które po konsultacji z autorem można zakupić do celów komercyjnych. 
  • Piękno w powiększeniu. Kolejny blog z fotografią makro. Niesamowite zbliżenia, piękne kolory i ta gra świateł... To trzeba zobaczyć na własne oczy. 
  • Maniek i Marcelka. Ja, miłośniczka mruczków nie mogłam przejść obojętnie obok takiego bloga. Dwa koty, jeden biały, drugi czarny i ich codzienność. 
  • Fotowentura. Bardzo spodobało mi się to jak pisze Daniel - z przymrużeniem pióra. Dodatkowo jego zdjęcia mają w sobie TEN klimat, który ja bardzo lubię. Osobiście mój faworyt w tegorocznym konkursie w kategorii ''pasje i twórczość'.
  • WZFO.Warszawa.pl. Blog o kamerach i aparatach analogowych. Coś dla pasjonatów sprzętów tego typu. Znajdziecie tam opisy wielu modeli często z wątkiem historycznym.
A Wy macie swoich faworytów Gali Twórców 2015 lub podpatrzyliście ciekawe blogi z innych kategorii ?

7 komentarzy:

  1. A Ty brałaś udział w konkursie?:)
    Szacun za przewertowanie wszystkich tych blogów! Ale o to w tym wszystkim chodzi: żeby moc poznać nowe blogi i się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam wszystkie wymienione w poście blogi :) większość mnie zaciekawiła i uważam pracę autorów za kawał dobrej roboty - zdjęcia zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe blogi, bardzoo





    http://www.redia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno bardzo ciężko wybrać finalistów spośród takiej liczby zgłoszonych blogów! Nie jestem sobie w stanie tego wyobrazić.. U każdego wypadałoby przeczytać kilka postów, przyjrzeć się wyglądowi samej strony.. Toż to mnóstwo czasu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, całkiem niespodziewanie trafiłem na ten wpis. Bardzo mi miło, że zostałem wyróżniony, a nawet moja skromna twórczość zasłużyła u kogoś na miano "faworyta". Mój blog jednak jest zbyt skromny i pewnie za mało "komercyjny" czy też medialny (zwał jak zwał), zatem na laury nie liczyłem. Nie zmienia to faktu, że prowadzić będę go nadal nie mniejszą frajdą niż dotąd. Jeszcze raz dzięki za wyróżnienie.
    Daniel (Fotowentura)

    OdpowiedzUsuń