środa, 20 kwietnia 2016

Biedronkowe gadżety

 

Wiecie, że w Biedronce często można wyrwać ciekawe gadżety. Ja uwielbiam grzebać w koszykach ze zbieraniną różnych przedmiotów, które potocznie nazywam pierdołkami. Tym razem w moje ręce wpadł notes. Przypadkowo dowiedziałam się o jogurtach w słoiczkach. 

Zaczynając od notesu. Fajne wykończenie. Okładka zrobiona jest z dykty, a ozdobniki wypukłe. Dużym plusem jest możliwość wymienienia zapełnionych kartek. Wygląda mi na ręczne hand made. Do wyboru dostępne są różne wzory okładek, kartki w linie, puste lub kratkę.


 

Jogurty w małych słoiczkach. O tym produkcie dowiedziałam się .... przedwczoraj. Koleżanka zapytała się mnie czy widziałam takie jogurty w naszej Biedronce.  Nieco zdziwiona po przeprowadzeniu małego dochodzenia okazało się, że są dostępne. Na pół godziny przed zamknięciem pędziłam do sklepu, nie żebym się napaliła na te jogurty, mi głównie zależało na słoiczkach :) Wcześniej naoglądałam się jak inni wykorzystują ów słoiczki i zapragnęłam je mieć. W internecie można znaleźć setki inspiracji, najwięcej zastosowania mają jako świeczniki. Poniżej moje dekoracje. 

 

 

Jeśli macie ochotę na takie cudne słoiczki lub fajne notesy to pędźcie czym prędzej odwiedzić wasze Biedronki.  

10 komentarzy:

  1. Jak się wyjmuje kartki z takich notesów?
    A co do słoiczków to są naprawdę fajne! Dużo ładniejsze niż te po koncentratach pomidorowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja delikatnie odginam, najlepiej włożyć coś szerszego w środek spirali (np markera) odginać należy w miejscu gdzie jest przerwa, wyciągam okładki, z kartkami idzie lepiej, należy pamiętać, jeśli odegniesz zbyt mocno może to nieco zniekształcić spiralę.

      Usuń
  2. Notes świetny.. lubię takie rzeczy :D ale powstrzymałam się od kupienia bo ze dwa puste już u mnie leżą ;) a co do słoiczków to świetny patent.. bardzo ładną kompozycję stwworzyłaś i faktycznie lepiej wyglądają od tych małych po koncentracie(jak to napisała Ania w komentarzu) - przerabiałam to :) ale u mnie w Biedrze nie widziałam ich :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy, ale u mnie notesy sie nie sprawdzają
    Pozdrawiam
    www.wedlugliska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama mnie zaskoczyła, kupiła jogurt ze względu na słoiczki właśnie do moich zdjęć. O ich istnieniu dowiedziałam się od niej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Notes kupiłam sobie ten sam! :D A do tego szkicownik z rowerem.
    Świetne są te słoiczki po jogurtach, chyba wkrótce odwiedzę Biedronkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te jogurty jeszcze są dostępne - to absolutny hit :) Nie zliczę, ile ich mam: czekają na swoją kolej i będą z nich piękne świeczniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ich liczbę mogę tylko przybliżyć objętościowo - dwa pudełka :) Wciąż dokupuję następne.

      Usuń