środa, 27 kwietnia 2016

Wiosenne wyzwanie fotograficzne


To kolejna edycja wyzwania u Rudej, której się podjęłam. Zadań było mniej w porównaniu z wyzwaniem jesiennym, mimo to miałam pewne trudności w ich wykonywaniu. Z początku szłam jak burza. Przed połową kwietnia zostały mi tylko trzy zadania do końca. I tu moja kreatywność się zbuntowała.  Stanęłam w miejscu, miałam kompletną pustkę w głowie, zero pomysłu na dalsze wykonane zadań. Pomimo wszystkich trudności dobrnęłam do końca.

Tak szczerze. Moja pierwsza myśl po przestudiowaniu listy zadań: cholera są trudniejsze niż poprzednie w poprzednich wyzwaniach. Nawet przez głowę mi przeszło żeby się wycofać, w końcu jak raz nie wezmę udziału w zabawie to świat się nie zawali. Później dotarło do mnie, że rezygnując poddałabym się, a ja przecież nie należę do osób, które składają broń bez wcześniejszej walki.  Zebrałam się do kupy i stworzyłam 15 obrazów własnej interpretacji.

1. Zabawa.

 

2. Tylko ty.

 

3. Wiosna.

 

4. Najsmaczniejsze.

 

5. Niebieski.

 

6. Lubię. 

 

7. Poza domem. 

 

8. Radość. 

 

9. O poranku.

 

10. Moje. 

 

11. Teraz.

 

12. Niedaleko. 

 

13. Szczegół.


14. Portret.

 

15. Postać.











10 komentarzy:

  1. Najsmaczniejsze - bardzo ciekawy sposób na podkreślenie faktury. Podoba mi się też zabawa. Ostatnie ma cudowne kolory, tylko gdzie jest postać?

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie najbardziej podoba się "Niedaleko" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W czwórce rzeczywiście bogactwo faktur. :) I też szukam postaci na ostatnim ujęciu. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O poranku najbardziej mi się podoba

    http://colorsoflight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze jest super, sama miałam podobny pomysł ale nie dało rady (piesek nie mój i bałam się go spuścić ze smyczy by mi nie uciekł);) O poranku jest takie delikatne i z klimatem, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się 15. chociaż też "brakuje" mi postaci. Choć jest to po prostu nie szablonowe podejście do tematu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam umieścić osobę na tle tego wszystkiego, niestety postać wychodziła mi równie ciemna jak góry i wyglądała jak kolejne wzniesienie, natomiast gdy ''dokładałam'' światła, niebo traciło swój urok i kolory. Aspekt techniczny został zachowany. Postanowiłam, że góry zostaną TĄ postacią.

      Usuń
  7. Świetne zestawienie zdjęć.. ostatnie mogłabym powiesić na ścianę :D lubię takie klimaty i widoki, Twój koteł już dawno skradł moje serducho więc śmiało to zdjęcie można wrzucić na listę best of the best :D Pozycja 12 - "niedaleko" - WOW! mogłabym tam łazić i łazić i łazić :D Zdjęcia psiaka -świetne - od razu przypomina mi się mój czworonożny kumpel -ryjek sam się uśmiecha.. Ogólnie dobra robota i bardzo mi się podobają kadry:) Nie wiem tylko czemu kadr 11 wywołuje u mnie dziwny stan.. nie umiem tego wytłumaczyć..zawieszam się na tym zdjęciu.. coś w nim jest, coś do mnie z niego mówi, ale nie wiem co.. - i zdaję sobie sprawę jak to dziwnie brzmi.. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najwspanialsze - 2, 7, 9, 10 i 15. Przede wszystkim przepadam za 2 i 7, bo lubię kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń