niedziela, 29 maja 2016

Maj 2016 - podsumowanie

 

Na chwilkę odpuściłam bloga, ostatni tydzień mijał na wariackich papierach. Masa urzędowych spraw do załatwienia i nadgodziny w pracy zabrały mi mój wolny czas. Ale nadrabiam zaległości, jeszcze chwila i wejdę w swój stary rytm. Tymczasem przygotowałam podsumowanie maja.

Na początku miesiąca wybrałam się do arboretum, niestety trochę się pośpieszyłam z wizytą, gdyż sporo roślin dopiero zaczynało puszczać pąki. Może uda mi się w najbliższym czasie wybrać tam ponownie.

Kolejny raz wzięłam udział w zabawie ''Być jak ..." organizowanej przez Natalię. Przyznam, że Slinkachu zaintrygował mnie do tego stopnia, że przez kilka dni szukałam  w sieci wielu treści o jego twórczości. Bardzo też spodobała mi się zabawa w fotografowanie małych, zabawkowych zwierzaków.

Po statystykach zauważyłam, ze bardzo spodobało się Wam majowe makro. Do postów możecie zajrzeć TU i TU, a na koniec wrzucam zlepek zdjęć z ostatniego miesiąca. 

 

 

 


2 komentarze:

  1. U mnie jakoś ostatnio coraz mniej czasu na własne przyjemności, w tym również na bloga. Oby czerwiec był spokojniejszy ;) Podsumowanie super, a zestaw zdjęć - przepiękny :) Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia kwiatów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyśl o zgłoszeniu się do tego konkursu ;) - pbdamian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń