niedziela, 10 lipca 2016

Do nieba

 
Testuję moją lustrzankę w różnych miejscach o różnych porach dnia oraz różnych czasach naświetlania. Kilka dni temu, pomimo w miarę słonecznej pogody wiał dość porywisty wiatr, który sprawił, że chmury dosłownie płynęły po niebie. Postanowiłam sprawdzić jak aparat poradzi sobie z dość szybko przesuwającymi się obłokami. Bardzo też byłam ciekawa kolorystyki w efekcie końcowym.

Zdjęcia poddałam lekkiej obróbce, polegającej na zmniejszeniu ich rozmiaru. Kolory prosto z aparatu.

 

 

 

8 komentarzy:

  1. A na jakich ustawieniach robiłaś te zdjęcia, w jakim trybie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzelam z automatu, nie mam jeszcze takiego wyczucia co do ustawień manualnych, wychodzą mi albo przepalone albo zbyt ciemne zdjęcia. Tryb krajobrazu.

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia, kolory są bardzo wyraziste

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te chmury wyszły :) dobra kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Zostajesz nominowana do Liebster Blog Award! http://teenageunaway.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Ja w trakcie wakacji zamierzam popracować nad swoimi umiejętnościami związanymi z fotografią.
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolory, świetne zdjęcia :)
    www.gwiezdnemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń