niedziela, 17 lipca 2016

Słoiczki po jogurtach

 

O słoiczkach po jogurtach wspominałam w TYM poście. Dzisiaj przygotowałam letnią wersję ich zastosowania. Oczywiście najpopularniejszym sposobem wykorzystania to zrobienie z nich świeczników. Widziałam je również w wersji dipów na stołach, jako doniczki na sukulenty oraz mini przyborniki na biurku. Ja pozostałam przy świecach i mini flakonikach.

 

 

 

 

Mamy na sali kogoś kto spotkał się z jeszcze innym wykorzystaniem tych małych słoiczków?

14 komentarzy:

  1. Pomysł super, widziałam te jogurty i zastanawiałam się czy wziąć i chyba się skuszę, pojadę jutro do biedronki, kupię złotą farbę, wstążeczki i zabiorę się za ozdabianie - jak nie na świeczki to np. pędzle można w nie włożyć, albo np. wsuwki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, chyba zorganizuje sobie toaletkę i posegreguję pędzelki do makijażu.

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia! ♥ Jakim sprzętem fotografujesz?

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz głównie nikonem D5200. Posiadam też nikona l830

      Usuń
  3. Wspaniałe pomysły. Bardzo mi się podoba ozdobienie słoiczków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo!! lubię takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysły świetne :) Zwłaszcza ten z muszelką na sznurku. Ja się spotkałam jeszcze z wkładaniem tam domowej roboty jogurtów i z ogólnie pojemniczkiem na różne drobiazgi, ale świeczniki były najczęstsze. Ktoś z nich nawet zrobił wiszące świeczniki :) Naprawdę ładnie to wyglądało. U mnie nie mogę ich znaleźć albo nie wiem gdzie dokładnie szukać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obsługi zapytać, a co do tego, że się nie spotkałaś z tymi jogurtami domowej roboty, wspomniałam o zastosowaniu jako dipy, np na przyjęciu, każdy z gości ma taki słoiczek z sosem, w którym sobie może maczać przekąski. Też fajny pomysł.

      Usuń
  6. Słoiczki fajne faktycznie...Nigdy ich nie widziałam w Biedronce. To była jakaś promocja? Mi się udało raz kupić brzoskwinie w pięknym pękatym słoiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne cały czas, przynajmniej w mojej małej mieścinie. O ile się nie mylę Biedronka ma w całym kraju taki sam układ towarów, więc szukaj w lodówkach w części z jogurtami, mogą być ukryte na samej górze, gdzieś w głębi, a że są małe to ciężko je dostrzec.

      Usuń
  7. Świetne wykorzystanie słoiczków. Prezentują się genialnie :)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wygląda :) Chyba w roli świeczników takie słoiczki spisują się najlepiej :) Albo jako przechowywanie jakiś drobnych rzeczy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OO!! Idealna dla tych jogurtów z biedry! :D

    OdpowiedzUsuń