środa, 31 sierpnia 2016

Sierpień - podsumowanie

 

Niecierpliwie odliczam dni do wyjazdu nad morze, już w sobotę po południu, po przejechaniu całej Polski po długości dotrę do miejsca, gdzie czas się zatrzyma na tydzień. Nim to jednak nastąpi muszę spakować walizkę i zaprosić Was na podsumowanie sierpnia.

Zapoczątkowałam nowy cykl  foto lifestyle, który został ciepło przyjęty, cieszę się, że przypadło do gustu. Jak do tej pory pojawiły się dwa posty z tej serii, możecie je znaleźć w zakładce Lifestyle, a na skróty odsyłam TU i TU

Oczywiście wybrałam się na zakupy, wpadło mi parę gadżetów. Jeden z nich bardzo spodobał się płci damskiej. Chodzi o portfel w wąsy. Jest wciąż dostępny na popularnym serwisie aukcyjnym. 

W końcu ruszyłam z czytaniem. Skończyłam czytać Kwiat kalafiora M. Musierowicz, postanowiłam zrobić sobie małą przerwę od Jeżycjady i przerzuciłam się na powieść Jodi Picoult Głos serca. Bardzo lubię styl pisania autorki, niektórzy mówią, że jej książki są ciężkie, dla mnie są rewelacyjne. 


Ogólnie był to bardzo udany i spokojny miesiąc przeżyty bezstresowo. Dużo przebytych kilometrów pieszo i mnóstwo godzin spędzonych na powietrzu.

 

 


5 komentarzy:

  1. Zakochałam się w twoich zdjęciach. Nie można ukryć, że masz ogromny talent. Nigdy nie czytałam "Głos Serca", ale po twoim poście zastanawiam się czy może nie spędzić trochę czasu z tą książką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tradycyjnie fajny sum :) Piękne zdjęcia! I bardzo podoba mi się Twój niebieski zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ..a może to zielony zegarek?? :D na kompie wygladal na niebieski ;P

    OdpowiedzUsuń