niedziela, 14 sierpnia 2016

Zakupy - sierpień

 

Wiem, że to dopiero połowa miesiąca, ale miałam potrzebę nabycia kilku gadżetów. Oczywiście były to przemyślane i zarazem potrzebne gadżety, a nie takie, które za chwile trafią do pudełka z pierdołkami. A co to takiego?

Jak już wskazuje zdjęcie tytułowe nabyłam nowe etui na telefon. Moja klasyczna kabura, którą używałam do tej pory zaczęła się rozpadać, a żeby etui nie było nudne, szukałam z jakimś fajnym wzorem albo kształtem. Padło na gumowy pokrowiec z czachą, zresztą bardzo piękną.


W końcu dorwałam poszukiwaną od kilku tygodni tackę dekoracyjną, naprawdę się nabiegałam za nią po różnych sklepach i naprzeglądałam się różnych ofert w internecie. Jest taka jaką chciałam. Nie za duża, krawędzie nie za wysokie i do tego w szarym przybrudzonym kolorze. Potrzebna mi była między innymi na świeczniki, które walały się do tej pory po całym parapecie. 

 

Teraz będzie kosmetyk, a mianowicie lakier do paznokci. Wiem, że zdarza mi się ostatnio co miesiąc kupować jakiś kolor, ale tym razem zakup spowodowany był tym, że mój stary lakier w tym odcieniu był na wykończeniu do tego jego konsystencja dawała wiele do życzenia. W rzeczywistości kolor jest bardziej pomarańczowy.

 

Ostatnim przedmiotem jest portfel. Mój dotychczasowy zaczął się rozpadać. Pojawiły się liczne pęknięcia na skórze co trochę nie wygląda oraz doszła dziura w kieszonce na drobne, dzięki której w ostatnim czasie zgubiłam sporo monet. Najpierw miał być w koty, ostatecznie wąsy wzięły górę. 

 

10 komentarzy:

  1. Portfel jest cudowny <3
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykończyłaś lakier do paznokci? Podziwiam, mnie się to nigdy nie udało :) Co do etui na telefon, na AliExpress jest wiele fajnych, wartych uwagi. Ostatnio zamówiłam jeden gumowy dla siebie, już mam go u siebie i jestem bardzo zadowolona z jakości wykonania, a kosztował niecałe 4zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko mi się to zdarza, ale faktycznie udało mi się wykończyć lakier :) najczęściej to mi wysychają, teraz zrobiłam sobie mini rozpiskę, jakie kolory muszę dokupić i dopóki nie się nie skończą bądź nie wyschną stop z zakupami na lakier :)Przy okazji zrobiłam porządek w tych lakierach i kolekcja zmniejszyła się o połowę :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne rzeczy, a ten portfel przypomina trochę etui na telefon, takie zamykane.

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog jak i jego wygląd , będę tu chętnie zaglądać i zapraszam do mnie jestem tu nowa i dopiero co startuje http://domowapanitrener.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. A moi znajomi mnie wyśmiali, jak go zobaczyli, chodzi o ten róż, jak to powiedzieć, landryną nigdy nie byłam i nagle taki kolor.

      Usuń
  6. Portfel i etui na komórke są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń