niedziela, 18 września 2016

Bałtyk 2016 #2

 

Kolejna odsłona mojego pobytu nad morzem. Dzisiaj skupię się nad wypadem do Międzyzdrojów, tam wybraliśmy się trzeciego dnia pobytu. Nie wiem co się dzieje na tamtejszym deptaku w sezonie, gdyż ja będąc już po mijałam sporo ludzi. Przy wejściu na molo wręcz był ścisk. Na samym molo szalał wiatr, momentami bałam się, że mnie wywieje w głąb morza. Starałam się nie myśleć o strachu i skupiałam się na widokach. Chodźcie zobaczyć.

Jakość niektórych zdjęć spowodowana jest zmniejszeniem ich na potrzeby bloga. 

 

 
 

 

 

Następnie przeszliśmy się słynną Aleją Gwiazd oraz wpadliśmy do muzeum figur woskowych. 

 

 

5 komentarzy:

  1. Już dawno nie byłam nad Bałtykiem. Fajne widoki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajniejsze widoki będą w następnym wpisie :)

      Usuń
  2. Byłam na tej Alei Gwiazd około 10 lat temu. Ciekawy i piękny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadrabiam teraz po 15 latach przerwy, bo tyle czasu minęło nim się ponownie wybrałam nad morze w tamtym roku.

      Usuń
  3. uwielbiam morze , piekne zdj

    Zapraszam na mój blog fotograficzny : https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń