niedziela, 11 września 2016

Bałtyk 2016 #1

 

Hej hej! Wróciłam. Teraz i ja jestem po urlopie. Odpoczęłam, tak troszkę. Troszkę, bo tydzień nad morzem, dla mnie to stanowczo za mało. Nie wiem czy miesiąc by mnie też usatysfakcjonował :) Było zajebiście. Pogoda jak na wrzesień rewelacyjna, a niektórzy przed moim wyjazdem stukali się w głowy i mówili gdzie we wrześniu nad morze. I co? Miałam więcej słońca niż niektórzy w sezonie :)

Dzisiaj nie będę się rozpisywać, co, jak gdzie kiedy. Post jest świeżutki. Z setek zdjęć wybrałam kilka pierwszych wykonanych nad morzem, poddałam lekkiej obróbce, z resztą będę działać jeszcze przez parę dni. Chciałam Was wprowadzić w morski klimat, a jeśli chodzi o więcej fotek, będzie musieli uzbroić się w cierpliwość. Postaram się sukcesywnie po trochu przedstawić ten wspaniały tydzień spędzony nad morzem. 

Na początek dodatki dekoracyjne w domku. 

 

Teraz będzie dużo wody i fal. Na zdjęciach widać, pierwszego dnia było ciepło, ale pochmurno. W tamtym roku również tuż po naszym przyjeździe nie zapowiadało się to ciekawie. 

 

 

 

 


Jak wspominałam reszta cyklu Bałtyk 2016 już niedługo.

5 komentarzy:

  1. Też niedawno wróciliśmy z nad Bałtyku... Było absolutnie wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ;) Czekam na kolejną część zdjęć :D

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. ..no i zachciało mi się na morze :D Super zdjęcia! A pogoda we wrześniu ostatnio jest piękniejsza niż w lipcu czy sierpniu, a druga sprawa - zawsze to mniej turystów :D Czekam na kolejną morską serię zdjęć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turystów mniej, ścisku nie ma, ale pogoda sprawiła, że zaczęli ludzie dobijać, w dniu kiedy wracałam w stronę morza robiły się korki.

      Usuń
  4. Ja się wybieram za rok nad morze. Ostatnio nad morzem byłam około 10 lat temu, a więc już zatęskniłam bardzo za nadmorskimi, cudownymi widokami. Wspaniałe kadry. Czekam na kolejne. :)

    OdpowiedzUsuń