środa, 12 października 2016

Jesienne zdjęcia #1

 
Ta jesień będzie kreatywna. Zdecydowanie bardziej kreatywna od poprzedniej. Podjęłam się takiego mini zadania, które zaproponowała Natalia. Pomysł bardzo mi się spodobał. Wchodzę w to!

Miałam opublikować wszystkie zdjęcia w jednym poście na koniec jesieni, sprawdziłam plan wpisów na grudzień i  ciasno tam, a mam trochę miejsca w październiku i listopadzie, więc co jakiś czas możecie się spodziewać wpisów z serii pt. Zdjęcia do zrobienia tej jesieni. Oczywiście zachęcam do przyłączenia się, oprócz przyjemności jest to także dobre ćwiczenie i doskonalenie swoich umiejętności. 

Projekt diy

 Zbliżenie na kasztany

 

Śniadanie

 

Dynie

 

Moje hobby

 

Atrybuty jesieni

 

Książki

  
A Wy jesteście gotowi podjąć się wykonania zadań?

5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, ale boje się, że się nie wyrobię. Chociaż pomysł i tematy kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. Ja się nie podejmę, bo chcę wziąć udział w Jesiennym Wyzwaniu Fotograficznym. Tam tylko 15 tematów do zrealizowania. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kadry,nie umiałabym wybrać z nich jednego zdjęcia :) u mnie zastuj.. pogoda nie rozpieszcza..może weekend będzie owocniejszy :)) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastój* się błędzik wkradł ;)

      Usuń
    2. Widziałam jak ludzie piszą ''jusz'' to dopiero byk :)

      Usuń