środa, 26 października 2016

Jesienne zdjęcia #2

 

Druga odsłona Zdjęć do zrobienia tej jesieni. Jak do tej pory aura pogodowa nie pozwalała mi wyjść na dwór z aparatem. Wszystkie kadry powstały w domu. Mam nadzieję, że chociaż przestanie siąpić z nieba i wyruszę na godzinny spacer z celem wykonania kolejnych zadań, a sporą ich część zaplanowałam właśnie w plenerze. Tymczasem moje domowe kadry.

Kawa/ herbata w jesiennym wydaniu.


W łóżku/ pod kocem

 

Kolory jesieni

 

Na fotelu/ sofie 

 

Jesienny outfit

 

Ulubiony szalik

 

Jesienny przysmak



11 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia oddające klimat jesieni! Super :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia na pewno nastrajają jesiennie :) Poza tym bardzo ładna podloga/stół (?) :D A najbardziej to chyba mi sie ten listek podoba ^^

    pozdrawiam, Ania.
    http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani podłoga ani stół :) Jakiś czas temu w sklepie z owadem w logo była taka okleina, kupiłam rulon i służy mi jako tło :)

      Usuń
  3. Pikne fotki robisz!
    Ja to myślę że spokojnie mogła byś je sprzedawać i zarabiać w internetach dzięki temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze muszę nad tym popracować, ale kto wie co przyniesie przyszłość :)

      Usuń
  4. Piękne zestawienie! Baaardzo mi się podoba "kawa/herbata" - odzywa się moje uzależnienie od herby :D, "kolory jesieni" - przecudny liść!, "Na fotelu" i ostatnie zdj smakowicie wyszło :D A pomysł z tłem - rewelacyjny, też obstawiałam, że to stół :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszły super :) Ile sweterków <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek tak naprawdę jeden, to ten od dołu grafitowy, dalej jest komin, następnie dwie ażurowe narzutki :)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń