środa, 16 listopada 2016

Foto lifestyle #8

 

Wszyscy przygotowani na zimowy sezon? Poliki marzną na dworze, spaceruję szybkim tempem, pstrykam parę fotek i zmarznięta biegnę do domu na ciepłą herbatę. Już zasmakowałam lekko odmrożonych palców u rąk, a kalendarzowa zima jeszcze się nie zaczęła. No i ten śnieg... nawet miałam mała radość z jego pojawienia się. Dziś już nie ma po nim śladu. 

 Tak na rozgrzewkę, przedstawiam Snoopiego. Nie, to nie jest mój pies :)

 


To z kolei hobby mojej drugiej połowy.  

 

  
No i na koniec zjawisko, które mogliśmy zaobserwować w poniedziałkowy wieczór. Superksiężyc. 

  

7 komentarzy:

  1. Ja już nie mogę się doczekać tego sezonu zimowego :) Fajne zdjęcia i niesamowity księżyc <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. O wooow!! Ja niestety nie widziałam księżyca bo było pochmurnie :(
    Ale zdjęcie cudne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że i u mnie chmury będą góra, a jednak wypogodziło się.

      Usuń
  3. ajajaj piękne kadry! :D gitarkaa super - sama czasami szarpie druty hehe, piesio super, a księżyc zapiera dech - CUDOO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój gra na gitarze basowej, ja z kolei kiedyś brzdękałam na klasycznej, do dziś stoi w kącie rozstrojona.

      Usuń
  4. Jak zwykle najbardziej urzekł mnie pies :) Nie wiem co te zwierzaki w sobie mają, ale są niesamowicie wdzięcznymi obiektami do fotografowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam się ciesze, że nie ma jeszcze śniegu :D Co do zdjęć, piesek uroczy, a Twoja druga połowa ma bardzo dobre hobby ;)

    OdpowiedzUsuń