środa, 9 listopada 2016

Jesienne zdjęcia #3

 

Dzisiaj trzeci, a zarazem przed ostatni cykl Zdjęć do zrobienia tej jesieni. Przez pogodę stanęłam w miejscu. Nie bardzo mogę wyjść z domu, bez ryzyka narażenia sprzętu na deszcz. Oj nie na taką jesień czekałam. Mam nadzieję, że w ostatniej części dobrnę do końca serii z całym kompletem zdjęć, również z tymi, które zaplanowałam w plenerze. Tymczasem kolejne kadry.

Wieczorową porą

 

Spacer

 

Robaczek z bliska

 

Świece

 

Kolorowe skarpetki

 

Jeśli przegapiliście wcześniejsze wpisy, odsyłam do części 1 i części 2.  

1 komentarz:

  1. Super zestaw zdjęć :) "wieczorową porą" super klimatycznie, takie wieczory lubię; "spacer" bardzo fajnie uchwycone promienie słoneczne; "świece" to już wiesz, že uwielbiam i bardzo fajny kadr wyszedł :).. noo a skarpetki są mega :D i fajne żywe kolorki. Pozdrowionka i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń