niedziela, 20 listopada 2016

Kredki ....

 

Wiecie, że we wtorek, 22 listopada jest dzień kredki? Dziś to małe kolorowe święto cieszy się popularnością w przedszkolach i młodszych klasach podstawówki. A jak to było z waszymi kredkami?  W dzieciństwie wraz z młodszą siostrą miałyśmy ich tyle, że trzymałyśmy je w małych wiaderkach. Najbardziej bolało, kiedy któraś złamała się na pół. Kredki świecowe najbardziej brudziły ręce. Miłe wspomnienia ...

Dziś również sięgam po kredki, oczywiście nie tak często jak kiedyś, ale czasem zdarza mi się bazgrolić po antystresowych kolorowankach. Z okazji Dnia Kredki przygotowałam kilka ujęć tych kolorowych ołówków.







9 komentarzy:

  1. Bardzo zgrabne kadry! Dobrze uczciłaś Dzień Kredki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy byłam małą to kredki prawie codziennie z nich korzystałam. Dziś czasem na lekcji są potrzebne... Ostatni raz tak na poważnie rysowałam jeszcze w sierpniu. Może pora zacząć już powoli tworzyć przedświąteczne rysunki?
    Zainspirowana Twoimi fotografiami chyba sama zrobię kilka zdjęć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie rzucę okiem i na fotki i na rysunki jeśli się zabierzesz za nie :)

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia i pomysłowe :) nie miałam pojęcia, że jest Dzień Kredki :-D a jako dziecko, nie było dnia bez malowania/rysowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to ja się dowiedziałam o tym dniu jakieś trzy miesiące temu.

      Usuń
  4. O dobrze wiedzieć. Z okazji święta kredek dzisiaj je użyje do kolorowanek antystresowych :D Nie wiedziałam, że jest takie święto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie miałam pojęcia o takim święcie. Ale tak czy siak nawet ze zwykłych kredek można stworzyć świetne kadry! :)

    OdpowiedzUsuń