środa, 14 grudnia 2016

Dekoracja świąteczna - świeczki

 

Większość z Was zapewne już udekorowała swoje domy w świąteczne ozdoby. Ja dopiero zaczynam przystrajanie wnętrz. Zacznę od świec, gdyż to one oprócz choinki tworzą niesamowity klimat wieczornych posiedzeń. 

Za szkło posłużyły mi znane już wszystkim słoiczki po jogurtach z Biedronki. Dokupiłam taśmę ozdobną washi tape oraz kordonek ze srebrną nitką. Reszta ozdóbek to kilkuletnie pozostałości po stroikach. 



 

 

Takie mini świeczki mogą również posłużyć jako upominek dla gości, taki ręcznie robiony skromny prezent, który zapewne ucieszy. 

3 komentarze:

  1. Bardzo urocze. Zrobiłam podobne dekoracje tylko dałam inne ozdoby :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja co jestem w biedronce, to zapomnę tych jogurtów poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej stoją na samej górze, ledwo widoczne.

      Usuń