niedziela, 18 grudnia 2016

Dekoracje świąteczne w moim pokoju

 

Ubrałam i ja swoją małą choineczkę. Na tę dużą, piękną, żywą, co będzie pachnieć w salonie przyjdzie jeszcze pora. Dziś zaprezentuję dekoracje świąteczne, które dodają klimatu w moim pokoju.

Główną bohaterką świąt bożonarodzeniowych jest choinka. W tamtym roku zastąpiłam ją wierzbowymi gałązkami, w tym postawiłam na zielonego iglaka.

 

Lubię zastosowanie bombek nie tylko na choince. Świetnie prezentują się w szklanych wazonach czy w koszyczkach. Bombki również zawiesiłam na firance. Okno prezentuje się bardzo świątecznie, klimatu dodają świeczki ustawione na parapecie. 

 

 

Na koniec coś ekstra, linki, które polecam z ręką na sercu :
1.Wpadajcie do Kameralnej i zobaczcie jej pomysły diy na ozdoby choinkowe. 
2.Szukacie ciekawej świątecznej tapety na telefon? Na onelittlesmile.pl czekają do pobrania cztery klimatyczne tapety. 
3.Propozycja ode mnie, świeczki w wersji świątecznej, przy zastosowaniu słoiczków po jogurtach. 

3 komentarze:

  1. Urocze dekoracje :D U mnie jedyną jest mała choinka, ale cóż, mieszkam na stancji, trudno o coś więcej XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przeee-cudnie :D uwielbiam świąteczne klimaty :D bardzo mi się podoba śwąteczna aranżacja na parapecie. super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe dekoracje. Piękne kadry. :)

    OdpowiedzUsuń