środa, 7 grudnia 2016

Mikołajkowo

 

Byliście grzeczni? Odwiedził Was Mikołaj? Pomimo trójki z przodu do mnie wciąż zagląda facet w czerwonym kubraku i chociaż podchodzę do tego zupełnie inaczej niż, gdy miałam lat 5 to tego dnia czuję się znów małym dzieckiem.

Faktem jest to, że sama też tego dnia robię sobie małe prezenty, tak też było w tym roku. Kupiłam sobie światełka imitujące kropelki na druciku. Teraz na zbliżający się klimat świąt będą świetną dekoracją. 


 

Wiecie co, lubię tradycyjne prezenty, coś co się zawsze przydaje. Wiem, że moja mama każdego roku stara się obdarować swoje córki jakimś mikołajkowym drobiazgiem, tak więc aby ułatwić zadanie, najzwyczajniej w świecie podpowiedziałam jej, że kilka par nowych skarpet uszczęśliwiłoby moje marznące stopy. I tak oto dostałam aż 11 par sofiksów różnej grubości i kolorystce :) 

 

Pan Mikołaj wiedział też o tym, że kończy mi się paletka beżowych cieni, tak więc za moje dobre uczynki przyniósł mi dokładnie takie jakie miałam zamiar sprawić sobie w najbliższym czasie. 


A jak tam u Was z mikołajkami? Ten dzień obchodzicie w jakiś sposób czy już wyrośliście z tego?

5 komentarzy:

  1. no ba, grubas w czerwonym płaszczyku i czapce koniecznie musi się pojawić szóstego grudnia. :) w tym roku też nie zabłądził i zostawił pewną fajną książkę, którą mam zamiar umilać sobie grudniowe wieczory. :) ale więcej prezentów powiedział, że zostawi pod choinką w Wigilię. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie był Mikuś więc chyba grzeczna byłam hehe :-D zdjęcia super! 1 i 2 ach.. taki klimat świąteczny :-D aż mi się chce choinkę ubrać, ale czekam z tym do soboty :-) p.s. te światełka imitujące kropelki - rewelkaa! Marzą mi się, ale jakoś nie mam czasu, żeby zakupić hehe Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powaga? Już choinkę ubierasz? Ja zrobię to na dzień, dwa przed Wigilią. Będzie żywa, pachnąca lasem :)

      Usuń
  3. A ja na Mikołajki zrobiłam sesję zdjęciową (efekty na moim blogu) i wygrałam konkurs. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te światełka - kropelki na pewno nie raz przydadzą się przy robieniu zdjęć o tematyce okołoświątecznej :)

    OdpowiedzUsuń