niedziela, 25 grudnia 2016

Podsumowanie Blogmas 2016

 
Tak sobie pomyślałam, że w przerwie między odwiedzinami, a objadaniem się smacznymi potrawami znajdziecie czas na przeglądanie ulubionych blogów. Prezenty zapewne odpakowane. Mam również nadzieję, że spędzacie ten czas szczęśliwie, w najbliższym gronie. Ja natomiast przybywam z pewnym podsumowaniem.

Wzięłam udział w wyzwaniu z Make Life Perfect, do którego zachęcałam i Was. Podeszłam do zabawy od strony fotograficznej oczywiście. Co prawda zabrałam się do tego późno, ale bez obaw, że nie zdążę. Cieszę się, że podjęłam się uczestnictwa w tym wydarzeniu, gdyż dzięki temu mam swoją małą pamiątkę z tegorocznych przygotowań do świąt. Poniżej moja interpretacja.

1. Cookies and milk


2. Cozy


3. Snow (u mnie tylko sztuczny)


4. Favourites


5. Mug


6. Candle


7. Mittens


8. Lights


9. Decorations


10. Christmas Tree


11. Presents 


12. Christmas Eve


8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia jak zawsze *.*
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Nie potrafię wybrać jednego :D i dekoracje, i światełka, koteł <3, kubek pomysłowy.. wsio SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! Oczywiście od razu moją uwagę przykuł - kot :D Choć chyba najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie! Wygląda smakowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladowe muffinki, jeszcze klika sztuk zostało.

      Usuń
  5. Oj tak moja kotka ma wielu fanów :)

    OdpowiedzUsuń