środa, 21 grudnia 2016

Zimowe kadry - wyzwanie


Od jutra zaczyna się kalendarzowa zima. Z tego tytułu chciałabym zachęcić wszystkich do spędzania wolnego czasu nie tylko na leżakowaniu pod kocem z kubkiem gorącej herbaty, ale także na wycieczkach po okolicznych parkach, polach, górach i utrwaleniu tych chwil na zdjęciach. O co chodzi?

Nie jest to typowe wyzwanie, które koniecznie musisz wykonać. Po prostu robisz to tylko i wyłącznie dla siebie. Ja jestem małym bodźcem, który być może obudzi w Tobie chęć do fotografowania obrazów tegorocznej zimy, obrazów z których stworzysz własną pamiątkę i będziesz wracać do nich w przyszłości z uśmiechem na twarzy. 

Procedura znana wszystkim z innych wyzwań i zabaw tego typu. Na zdjęciach przedstawiasz swoją interpretację poniższych tematów. Fotografujesz tym czym chcesz, ważne, aby efekt podobał się Tobie.


Jeżeli zechcecie przyłączyć się do zabawy i podzielić się swoimi interpretacjami, czekam na wasze albumy do 20.02.2017. Gotowe zdjęcia zamieszczajcie na swoim blogu, facebooku lub innym miejscu w sieci, a następnie na maila m.listwan86@gmail.com wyślijcie mi namiary do waszych stron, w tytule koniecznie dopiszcie MOJE ZIMOWE KADRY.

Zachęcam do utrwalenia zimowych chwil wraz ze mną.  Jednocześnie wszystkim chciałam życzyć spokojnych świąt, w ciepłej domowej atmosferze.

4 komentarze:

  1. Ciekawe wyzwanie. Dziękuję za życzenia. Ja życzę zdrowych, radosnych, rodzinnych i pełnych miłości świąt oraz by Dzieciątko Jezus zawitało w domu i przemieniało serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyzwanie fajne i chętnie wziąłbym w nim udział, ale jak narazie widzę cienko możliwość złapania zimowych kadrów. Raczej do końca miesiąca prognozy zimy z prawdziwego zdarzenia nie przewidują. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, zima dopiero się zaczęła, może gdzieś wyruszysz w góry,tam śnieg już jest, poza tym kto powiedział,że zima musi być biała, mieszkańcy ciepłych krajów o tej porze kąpią się w gorących promieniach słońca.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe wyzwanie. U mnie niestety zimy nie widać :(
    Wesołych Świąt :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń