niedziela, 5 lutego 2017

Foto lifestyle #10

 

Dzisiaj na blogu taki lifestyle połączony z architekturą. Na zdjęciach Kościół Najświętszej Marii Panny, zbudowany w latach 1840 - 1845 z czerwonej cegły, przez co potocznie zwanym ''czerwonym kościołem''. Niestety kościół otwierany jest raz w tygodniu na niedzielną mszę, tak więc aby dostać się do środka najlepiej przyjść po godzinie 11, kiedy po nabożeństwie ludzie opuszczą świątynię. Budowla jest naprawdę ciekawa, nadmienię iż jako dziecko mieszkałam po prawej stronie tego giganta. Tutaj odsyłam do linka jak to kiedyś wyglądało w przeszłości.

 

 

 


5 komentarzy:


  1. Calkiem niezly blog, dobrze sie czytalo ! Szukasz moze serwisu dla samochodów BMW w Warszawie? Wejdz do mnie na strone i obczaj:
    Serwis BMW Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, aż naszła mnie chęć na jakąś wycieczkę. Ostatio lubię robić zdjęcia architekturze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :) widzę, że i pogoda wtedy dopisywała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kadry :) Szczególnie podoba mi się to drugie zdjęcie z drzwiami. Ja niestety nie za bardzo przepadam za robieniem zdjęć architekturze ;)

    OdpowiedzUsuń