środa, 15 lutego 2017

Ukochane tulipany

 

Uwielbiam tulipany, goździki też. Dwie odmiany kwiatów, nad którymi się zachwycam. Tak dla sprostowania jako iż wczoraj były Walentynki, kwiaty dostałam od tak bez okazji w zeszłym tygodniu. Tak tak, mogę się pochwalić, że od czasu do czasu, mój facet przynosi mi kwiaty. Walentynek nie obchodzimy. Nie potrzebujemy celebrować tego dnia, uważamy, że ów święto mamy codziennie. Oczywiście nie neguję osób, które ten dzień uważają za szczególny. Skoro tak chcą i lubią to proszę bardzo.

Wracając do tulipanów. Zdjęcia wykonywałam przy świetle sztucznym, przy użyciu lampy błyskowej oraz świetle dziennym. Zdecydowanie naturalne oświetlenie wygrywa to starcie.  

 


 


6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tulipany :D dziś pomogły mi nawet przy sesji na bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak są świetnym dodatkiem do zdjęć

      Usuń
  2. Moje ulubione kwiaty!!! :) najbardziej lubię różowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiaty. Też lubię tulipany, ale róże chyba bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tulipany <3
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely blog :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń